Restaurant cu tradiție în Satu Mare, mâncare stricată la meniul zilei. Proprietara: ,,N-are nimic”

Tot mai multe restaurante și supermarket-uri se zgârcesc să ofere produse de calitate, proaspete și, foarte important, nestricate, clienților. Și uite așa, multe dintre ele își strică imaginea, doar pentru că au vrut să nu facă ,,risipă”. Desigur, dacă produsele deși stricate, sunt consumate de către proprietari, se poate considera economie, însă, atunci când vine vorba despre clienți înseamnă o mare lipsă de respect, iar proprietarii se pot alege cu reclamații la Protecția Consumatorului.

Chiar astăzi, un sătmărean a povestit experiența sa extrem de neplăcută, avută la un restaurant cu tradiție din oraș. Alături de un prieten, au luat prânzul, iar la meniul zilei pe lângă ciorbă, la felul doi, care avea în meniu fasole cu ceafă, ospătarul le-a servit ceafa stricată.

Bărbatul afirmă că: „ceafa avea un miros și un gust insuportabil.”

Desigur, bărbatul a cerut explicații, iar fata care se ocupa de servit a mărturisit că i-a spus patroanei restaurantului că ea crede că mâncarea este stricată, dar că aceasta a spus că ,,nu are nimic”.

La plecare, bărbatul mărturisește că i-au fost restituiți lui și prietenului său doar 24 de lei, în loc de 36. Acesta a publicat la scurt timp și o poză cu mâncarea, arătându-se dezgustat.

Pentru câțiva lei, unii patroni, sunt dispuși să-și asume reclamații la OPC. Restaurantul are aceeași denumire ca a unui celebru roman, din literatura românească (din trei cuvinte).

Recommended For You

About the Author: alina

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *