Directorul Cancelariei Prefectului, Adrian Cozma, propune o altă abordare, din punctul de vedere al comunicării instituțiilor publice: ”Suntem în slujba cetățeanului, trebuie să comunicăm cât mai profesionist și deschis!”

0

 

Adrian Cozma este cunoscut drept o persoană extrem de meticuloasă.

Această meticulozitate se regăsește și în filosofia comunicării publice, pe care acesta vrea să o impună, la nivelul instituției publice, în care activează. De altfel, printre atribuțiile Cancelariei Prefectului, pe care Adrian Cozma o conduce, se află și comunicarea publică în interesul Instituției Prefectului.

Această filosofie de comunicare a reiterat-o, deunăzi, cu ocazia ședinței Colegiului Prefectural, când Directorul Cancelariei Prefectului a insistat, în discuțiile cu directorii de deconcentrate, asupra a două aspecte de esență:

  1. Toți funcționarii statului sunt în serviciul cetățeanului, în slujba cetățeanului, ca atare trebuie să depună toate eforturile să arate profesionalism în interacțiunile cu fiecare cetățean.
  2. Profesionalism în raport cu cetățenii, în slujba căruia se află, inclusiv directorii de instituții locale, înseamnă – a susținut Adrian Cozma – și o comunicare eficientă:

”Suntem în slujba cetățeanului și acest lucru trebuie să-l facem cât se poate de profesionist și de deschis… Nu este normal, când transmitem câte un comunicat de presă să transmitem niște tabele… De aceea, vă rog, mare atenție la comunicare… să ieșim din limbajul de lemn ”, a transmis Adrian Cozma.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Vă rugăm să introduceți numele dvs.